Tema: Re: VW Passat FSI 2.0 AUTOMAT 2008modelis +/-
Autorius: esquires
Data: 2009-03-05 21:02:59
manes tokios detales nedomina. faktas tas, kad passate komplektacija
lankstesne ir tiek. kazkam tai patinka, kazkam ne, bet susikomplektuoti
passat'a galima ne blogesni negu avensi. taip, gali atsitikri taip, kad
kainuos brangiau, bet cia jau klausimas kas konkreciam pirkejui kuria verte.
ir visa tai tuo labiau tai nereiskia "jei tau nepatinka tojota, vadinasi tau
patinka vw ir tai reiskia, kad tu nusisneki". afigienai. o ka, jei man
nepatinka nei vw, nei tojota, o patinka audi?