Tema: Re: VW Passat FSI 2.0 AUTOMAT 2008modelis +/-
Autorius: esquires
Data: 2009-03-05 19:35:55
"Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message
news:gop273$v8m$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai kad toyota taip pat pigiai vaziuoja ir tiek ziniu... tik kazkodel
> tamsta (nu turbut be jokio sarkazmo) pridure: "tik pas tokvila yra dar
> viena nelaime - vien tojotos, charakterio neaptikta"

tai gerai, kad pigiai (nzn ar tikrai, bet tarkim). bet isskirtinio
charakterio del to ji demonstuoti nepradeda. kadangi rasiau, kad pas tojota
"charakterio neaptikta", o ne pas tojota "charakterio neaptiktai, o stai vw
tiesiog kibirksciuoja unikalumu ir isskirtiniu charakteriu", tai nelabai
suprantu tavo parkiu.

> P.S. nu matau, kad "is kur man zinoti" pasireiskia kiekviename vieno tokio
> veikejo esquires poste (gal pazisti ji?). sunkiai jam sekasi, kiti kazkaip
> seka postus ir atraso i tai, ka perskaito

 o as atrasiau i tai, ko neperskaiciau?