Tema: Re: Ieškau senų kompiuterių (+bonus video)
Autorius: useris
Data: 2020-12-15 18:12:14
Aš irgi paimčiau kokią naujesnę motiną su procu, darbinis kompas Core 2 Duo
E8400, tai jau kai kurie puslapiai lėčiau vartosi :D
EMP kai tik nuvarai pilna atrodo visai apynaujų kompų, matyt įmonės
atsikrato.
Kaip youtuberis Dave iš EEV blog sako, kad randa šiukšlyne naujesnių kompų,
nei kiti žmonės kasdien naudoja :)