Tema: Re: Ie?kau sen? kompiuteri? (+bonus video)
Autorius: Sniegas
Data: 2020-05-31 10:29:20
Aš dviejų kambarių butą Elektrėnuose 1994 metais nupirkau už 5000
dolerių, tai tamsta man siūlytum pirkti spausdintuvą už pusę buto
kainos? Tuo labiau, kad naxren jis man buvo reikalingas, kai jo reikėjo
ne man, o redakcijai. Aš atiduodavau 10 flopikų redaktoriui ir lai veža.
Dar tegu džiaugiasi, kad CD įrašantį vėliau nupirkau ir į CD pradėjau
įrašinėti jo laikraštuką.