Tema: Re: Ketogeninë mityba
Autorius: Sail
Data: 2020-10-08 12:38:07
Odos problemos kartais buna ir nuo nervu/streso.

Man konkreciai ant veido vienoj vietoj rausva deme atsirasdavo, ir
pastebejau, kad tas buvo tais periodais, kai buvo daug streso/nervu. As
galu gale net pagal ja pats sau galedavau pasakyt, kad perdaug
nervuojuos duotuoju gyvenimo momentu.

Dabar, sprendziant ta deme, kurios senai nemaciau, tai as labai
atsiputes paskutinius keleta metu. Kas yra gerai.

Del gyvenimo su sypsena galiu tik pritarti. Moraline sveikata daug ka
reiskia, ir fizine itakoja ne ka maziau nei zoliu valgymas.