Tema: Re: Ketogeninė mityba
Autorius: tomasz
Data: 2020-10-07 15:59:32
valgyt reikia kuo ivairesni maista, su saiku.
ir ziuret, kad kuo maziau butu chemijos.
taip, kad naminis hamburgeris arba majonezas, naminiai cipsai viskas ok.
aisku, jei valgysi 3 kg naminiu cipsu ar 3 litrus pacio tyriausio alyvuogiu
aliejaus per diena, misios pareis greit.
SAIKAS, karlai, saikas.

--

 t.