Tema: Re: Ketogenin? mityba
Autorius: Sail
Data: 2020-10-01 15:39:19
Jo, cia atskira tema. Galu gale prieitume iki globalios laimes temos.

Jei vyras yra vyras, tai ir vedus neblogai.

Esu mates zmogu, kuriam su zmona nepavyko, ir, kol dar turejo kiausus,
prie cerkos kartais patviraudavo, kad xujova.

Praejus x metu, kai zmona jam kiausus amputavo, ir jis senai pamirso,
kas yra gyvenimas, sako kad laimingas. Arba gerai apsimeta.