Tema: Re: Ketogenin? mityba
Autorius: Juozas K.
Data: 2020-10-01 12:52:27
"eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message
news:rl3upm$o5i$1@news.omnitel.net...
> "Neesu" reiškia, kad skaitai išimtinai ruskai.

teko pagalvoti, kaip tai atrodytu rusiskai, dauguma mane dominanciu temu
originuoja ne is rashkos. minciu rusiskai tikrai nedelioju.

> Tokiems egzemplioriams nepasimesti šiuolaikiniame baltame informacijos
> triukšme labai nepaprasta :-)

as puikiai suprantu, kad mastyti ne pagal keleta pagrindiniu knyguciu yra ne
visai dekinga pozicija, be didesniu ceremoniju gali but nusviestas durniumi
is interneto, taip labai paprasta. bet informacijos triuksme lygiai taip pat
paskesta ir beveik visa nauja informacija. savaime aisku, kad saugiausia
laikytis senos, kuri kazkada elementariai turejo dekingesne pozicija
isitvirtinimui, nes to balto triuksmo dar nebuvo tiek daug, bet tai niekaip
jos nedaro kazkokiu vos ne konstituciniu end-all'u, juk pilna niuansu. nesu
ketogenininkas, bet sis dalykas turi savo vieta. as labiau esu tiesiog pries
klasikine maisto piramide, kurios pagrindas yra visokie batonai ir panasus
slamstas, ir del kitu sekciju proporciju yra klausimu, ypac turint omeny
tipini siandienos zmogu, kuris kaip bebutu gaila juda mazokai.

na ir del viso pikto: ne, gerti vandenilio peroksido nereikia, acto garinti
nereikia, pries 5G mitinguoti nereikia, magnetas ant kuro zarneles
ekonomijos nepagerina