Tema: Re: kas liks kalc?
Autorius: 0.5B
Data: 2019-07-03 16:59:39
na ką, kaltas liko moco vairuotojas - kaip teigia tyrėjas, "kadangi vietos
toj pačioj juostoj akivaizdžiai motociklui neturėjo užtekti, tai jis turėjo
kirsti ištisinę", plius dar stabdymo žymė ant asfalto, nors ar ji to moco,
neaišku, nes, kaip supratau, ekspertizė nebuvo daryta, nes paprašius
nurodyti tikslią avarijos vietą, to nebuvo padaryta, o motyvuojama, kaip
turėjo judėt transporto priemonės.
ar be ekspertizės, o tik pasvarstymais ir pagal dalyvių [pakliūvusių į
avariją auto=subjektyvius] liudijimus gaLIMA priiminėti tokius sprendimus?
gal kas galite rekomenduoti kompetetingą žmogų pakonsultuot, ar verta
bylinėtis toliau?

dėkui

"android"  wrote in message news:qf1tcn$dai$1@trimpas.omnitel.net...

sitas taip.
Giliau mano zinios nesiekia, tik zinau, kad situacijose aktyviai dalyvauja
momentas "galejo /
negalejo tiketis".
Jei C pirmas pazeide KET, atsirado netiketai, o B negalejo isanksto to
numatyt ir tiketis - kaltas
C.