Tema: Re: sunku apsispres
Autorius: Caponi
Data: 2019-05-16 17:00:50
Nu čia kiekvienam savo, aš jau neatsimenu kada ant LT buvo taip šalta,
kad reikėtų kepurės, pirštinių ir žieminės striukės, tai man sėdynių
šildymas reikalingas kaip šuniui penkta koja, o jei jis automatinis ir
neatjungiamas, tai kaip minimum būtų totalus nesusipratimas.

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC