Tema: Re: sunku apsispres
Autorius: Exx
Data: 2019-05-14 13:44:04
On 2019.05.11 16:29, svyt wrote:
> Nu taip, kaip sakiau, mano senuteje bmw e39 (2000 metu 530D) kad
>   ir vebasta standartine iranga, kaip ir uzsilenkiantys ir
>   uzsitamsinantys veidrodeliai (tiesa, abi sistemos beveik
>   neveikia, nelabai pasigendu, kitaip susitvarkyciau),
>   parktronikai, sildomos sedynes, kondiske, el langai, vairo
>   stiprintuvas, autopilotas, centrinis uzraktas, abs, klimatas ir
>   pan kas anksciau buvo tik prabangiuose variantuose. Ko pasigendu,
>   tai tik kad is usb galeciau mp3 klausyti, masinos gamybos laikais
>   to dar nebuvo. Gps vistiek tik savo naudoju (waze+igo) Nu, ir
> [...]

realiai kokia naudotojui pridetine verte uzilenkianciu veidrodeliu?
Neturejau tokiu tai ir klausiu? Parktronikai prieki ir gale yra,
veidrodelis vidinis tamsejantis, elektriniai langai visi sildomos
priekines sportines sedynes, oda (dalinai), bet nezinau kas cia tureta
omeny - gal ten kur prie koju, ten tikrai nera odos, o sedynes ir prieky
ir gale - oda, 3 lygiu kondicionierius, gale atskirai kondisionas, USB,
AUX prieki ir gale, kazkoks sviesos paketas viduj (nakti lengvai
apsisviecia dureles, panele gal - pasirenki kokia nori spalvos
kombinacija - cia vaikams gal?) automatiskai (elektra) atidaroma ir
uzdaroma bagazine, ksenonai, dienos - led atskirai, galinis ir galo
sonai - tamsinti langai, ekranas 7colių, navigacijos nėra, bet aš jos
neturėjau, tai nežinau ar ji gerai ar labai gerai :) Prisipažinsiu 2-3x
per metus panaudoju Waze ir viskas. Ratai standartas 16 coliu 205/55R16.
Cia yra kazkokiu privalumu ar viskas papuola i standarta?