Tema: Re: sunku apsispres
Autorius: news reader
Data: 2019-05-10 13:17:50
Premium yra perkamas (naujas) tik ir tiktai del to, kad galetum tiesiogiai
arba netiesiogiai pasakyti “paziurek, as galiu sau leisti premium”.  Ir tai
yra ok.

Tai dabar paimkim plika audi ir kaip patetiskai atrodo pasakymas “paziurek,
as galiu sau leisti plika audi”.

Del tos pacios priezasties seno premiumo pirkimas yra ne ka maziau
juokingas.