Tema: Re: sunku apsispres
Autorius: 中国百强
Data: 2019-05-10 16:13:44
webastos žiemą reikia, o ne (tik) kėdynių ;)

"[mikro]"  wrote in message news:qb3qp8$n8a$1@trimpas.omnitel.net...

nu asmeniskai man sildomos yra labai gerai, nes ziemos pas mus jau kuo
toliau tuo smagesnes:)
ko pvz man reikia:
kruizo, liniju sekimo, auto sekimo - kitaip skant normaliai veikiancio
radaro. kaip ir sakai, normalesnes muzikos su bt ir android auto supportu, 2
zonu klimos tikrai. automatiniu sviesu/valytuvu/pagal posukius sviesu. ledai
aisku irgi belekaip, nes skirtumas tai su paprastom nelyginamas.
toliau keyless, su koja atsidarancios bagazines, nes pilnom rankom ka nesant
yra super.
nu ir turbut viskas.
siaip jei maliesi po miesta tai px visa tai isvis, o kai maliesi I diena po
250 - 300km, tai visi tie safety reikalai, kaip liniju sekimai ir etc yra
nepamainoma...

"Dainiushas"  wrote in message news:qb3p7f$ldf$1@trimpas.omnitel.net...

o paskui raudot kaip bilda pakaba? :)

tas faršas tai individualiai, tokios šildomos sėdynės pvz man visiškai
nereikalingos. Taip gerai pagalvojus, truputį geresnė muzika,
automatinęs šviesos, valytuvai.....emmmm....ko ten dar daugiau nuolat
reikia?