Tema: Re: sunku apsispres
Autorius: Exx
Data: 2019-05-15 15:31:00
On 2019.05.10 15:28, [mikro] wrote:
> nu asmeniskai man sildomos yra labai gerai, nes ziemos pas mus jau kuo
> toliau tuo smagesnes:)
> ko pvz man reikia:
> kruizo, liniju sekimo, auto sekimo - kitaip skant normaliai veikiancio
> radaro. kaip ir sakai, normalesnes muzikos su bt ir android auto
> supportu, 2 zonu klimos tikrai. automatiniu sviesu/valytuvu/pagal
> posukius sviesu. ledai aisku irgi belekaip, nes skirtumas tai su
> paprastom nelyginamas.
> toliau keyless, su koja atsidarancios bagazines, nes pilnom rankom ka
> nesant yra super.
> [...]

kruizas - cia kas autopilotas? Tai tas jau kiekvienoj masinoj manau yra?
Ar vis dar ne? Pries metus paleidau i marcias peugeot 307 2003m - ir tas
jau turejo pilota. Normalesne muzika yra ir bt (melyni dantys?) yra -
netinka - pora AUX yra, kaip ir Iphone/android support'ai, 3 klimos.
Sviesos automatines, dienos led, valytuvai su davikliais - bet tai negi
cia prie premiumo, visa ta turejau ir peugeot tik bet iphoneandroid
support'o ir led neturejau. Del bagazines, tai man cia isvis kliedesiai
kazkokie, toks jausmas visada vaikstai pilnom rankom i auto, nors berods
ir tas yra...