Tema: Re: Tiguan'as ir Dynaudio
Autorius: Aladdin
Data: 2019-05-09 14:58:06
O su kokiu Tiguan lyginam? Priešpaskutiniu ar paskutiniu? Nes aš apie
paskutinį šneku, kuris ėjo nuo 2016 metų. 2017 berods dar priešpaskutinė
Toyota buvo.

Tiesa, aš už 38k. turiu maksimalią įmanomą Tiguan komplektaciją (rline,
stoglangio ir kablio neėmiau), tai šioje kainų kategorijoje nesugebėjau
rasti visiškai nieko, kas už tokią kaina visas analogiškas opcijas duotų
ir smagiai važiuotų. aišku dar buvo svarbu ir kad išorė ir vidus nebūtų
šlykštu/pokario laikotarpio:)

Bet šiaip būtų visai įdomu, jei pavardintum bent kokius 3-5 dalykus, ką
tokio turi Toyota, ko neturi Tiguan.

--
www.antakalnis.lt