Tema: Re: Tiguan'as ir Dynaudio
Autorius: Andrius
Data: 2019-05-09 11:08:27
A telpu, zmona su vaikais ir katinu telpa. So?
Bagaznike< Gal blogai guglinu, bet ravo 543ltr, tiguano 616ltr... nu nzn.
Na taip, dabar ravus stumdo tikrai gerom kainom. Matyt neperka, tenka
leistis.
Vaziuokle gali girdetis labai kartais, bet bendra garso izoliacija
zymiai geresne. Aktualu trasoj.
Delfiu statistika man zemai kaba, aplinkoj yra vag'u, nieko kriminalinio
ir byrancio.

Rav'as hibridas trasoj kaukia ir ryja kibirais. I Panevezi suvazinet
~140-150km/h virs 10ltr vidurkis. c'mon. Per 16kKm tiguano 2.0tdi
bendras vidurkis 7. Vazinejama ivairiai, autostradose 140-150,
normaliuose keliuose iki 110. Kamsciu nelabai daug. Tiguane vaziuojant
autostradoj gali laisvais susikalbet telefonu, t.y. ir tave gerai girdi
ir tu girdi. Rave reik priletint.
Rimtai, tu pavazinet abiem bent po kelias dienas. Nesakau, kad tiguanas
best of the best, kasiaku yra, bet klasej alternatyvu nerandu. Daba
rnoreciau naujaji Seat'a Teraco pabandyt, FR'a, atrodo graziai, kazin,
kaip kas viduj ir vaziavime.