Tema: Re: Ce friTSai paskaiciavo realias elektromobiliu
Autorius: Edo
Data: 2019-05-06 09:56:53
Osle gavom dvi nuomotas masinas - as Passata hibrida su is tinklo kraunama baterija, buvo pilnai pakrautas. Kolega Mondeo dyzeli. Vaziavom nelabai toli, iki Svedijos sienos. Aisku strigom kamsciuose, po to buvo keliasdesimt km autostrados. Papildomai Passato batareikes nekroviau. Griztant tas pats rezimas, tik atvirksciai - pradzioj autostrada, po to kamstis. Kai pylem kura nesigilinau tiksliai koks skirtumas litrais buvo, bet sumokejau ~2500 kron?, kolega ~3300. Tai kaip ir nedidelis skirtumas, bet malantis mieste hibridas tikrai pasiteisina, o ypac su pakraunama batareika. Va pilnai elektrinis variantas ir mane kol kas gasdina.

E.

--
Free News Reader
http://put.hk