Tema: Re: Ar verta keisti skalbenkes guolius?
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-26 06:12:40
Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote:
> kaina skiriasi 2x, nes ford'as tuos trabius kažkodėl atidavinėja už
> pusdykę. turbūt neilgai.

Kiek žiūrėjau, tiek kabėjo... ten bene “pastovi” akcija buvo... ir
nepamiršk, kad aš žiūrėjau jau gera komplektacija. Startas kažkur nuo 30keu
kabojo (bazėje irgi skambaliuku uz tvarega gerokai daugiau). Tik tiek, kad
variklis silpnesnis toje komplektacijoje, negu už 35. Ir duslintuvais ne
tokie gražus... o už 40keu ten jau yra iš viso neblogas vingale
komplektacijos. Tas iš vis gražiai žiūrisi. Iki tiek komplektuotas tvaregas
bus virš 80...

O ir dėl tvarego katalogo kainos pamelavai - ten 49 akcijinė, su 9.3keu
nuolaida (katalogo kaina nuo 59)... ir pliko kaip tilviko. Nei navi , nei
juostų asistento, net be puses pagalviu...  taip, kad kaina skiriasi
dvigubai.

> syk jau komplektuojam, kiek forde kainuoja nigt vision? :)

Nežinau, nesidomejau. Nes man jo nereikia. Aš sutinku, vw turi gerokai
daugiau opciju. Bet ir be jų pora kartu brangesnis. Nuo 45keu kainuoja
tiguanas su230ag (plikas). Dar prieš naujus su tokiu varikliu pirkom už 30
(highline), dabar liko tik R-line).... ble, ką jie rūko?

Jei ką, tai aš pakankamai rimtai lyginausi (domino tiguan allspace), tai
nuo vw kainų fantazija atšoko. Dar gal žiūrėti i škoda, bet irgi vartojamas
kodiaq palei 53 gaunasi.... o Fordo Edgas - 35-36keu. Tik ką patikrinau -
naujo modelio titanium Ford edgas guli nuo 38,7keu (su 238ag varikliu)...
ir pagalves ten jau visos bus...

Audrius K.