Tema: Re: Ar verta keisti skalbenkes guolius?
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-04-21 22:44:57
žinai, aš nemėgstu keist daiktų, bet nu tiek jau nx ir man nereikia, nes
per tiek laiko biskį technologijos pasikeičia.

Vien jau ką reiškia, kad ta  nauja gręždama po vonią neskraido. apie
vendens irgi elektros sąnaudas nekalbu net.

ai, džiovyklė su visais šilumos siurbliais jau irgi 8m veikia. Ar reiktų
vis dar laimingam naudot 30m senumo 3x elektros ryjantį trantą?