Tema: Re: Ar verta keisti skalbenkes guolius?
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-24 09:27:45
Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote:
> tai aišku byrės. jis ten technologiškai sekančiam dešimtmetyje
Nežinau, kuriame jis ten dešimtmetyje (ir žinoti nenoriu), tačiau atsisėdus
visiskas kibiras, vietos nerasta lyginant su foriku... o norint kažką
pakomplektuoti kaina premiumo viršys ... (mokėjom 30keu, praktiškai plikas.
Ir tai - highline vadinasi...). Jei dakomplektuoti iki turimo Ford Edge
komplektacijos, tai kainuos brangiau. Komforto man gerokai daugiau Ford’e
(tas bent jau panasus i premiuma)... byrės, ytariu , panasiai.
Audrius K.

 lyginant