Tema: Re: Ar verta keisti skalbenkes guolius?
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-25 21:24:21
Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote:
> nu tai nors už dyką juos atidavinėtų, aš gi žiūriu list price.
>
> pigiausias tvaregas stovi 49.9, Edge 46.5. turbūt reikia į
> komplektaicjas gilintis,
Tai nuo to reikia ir pradėti... o ir kainose - nuo tvarego nelabai ką
nuleis (o ir kainuos jis minimaliai iki vartotino sukomplektavus gerokai
virš 60), o Edge - už 45 Lietuvoje Vilniuje pirktas su krūva opciju
(kataloge buvo 55), tokį pat Kaune pardavė dar pigiau... Vokietijoje mačiau
tokį  ( čia ta, kur kataloge 55) už ... 35. :-)  taigi gal yra skirtumas
nuo tvarego?

bet tai vien variklis V6 vs I4 ką reiškia.

Nieko nesakau, v6 tikrai geriau. 3 litrai geriau, negu 2 su dviem turbinom.
Bet kad kaina dvigubai skiriasi...

Audrius K.