Tema: Re: Ar verta keisti skalbenkes guolius?
Autorius: DK
Data: 2019-04-10 11:23:03
Dabar visi prietaisai "nelaiko", nes taip gaminami by design. Atsikratyt
minties reikia, kad perki šūdo gabalą visam gyvenimui ir pasaulis nušvis
spalvomis. Skalbenkė kiek kainuoja? Nuo 200 eur prasideda, nusipirk už
300, po 5 metų išmesi ir nusipirksi naują.
Plet primetus kiek ta 20 metų zanussi vandens ir elektros išnaudoja per
ciklą, tai su nauja turbūt savaitę skalbtum.