Tema: Re: situacija ne mano, bet :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-02-11 15:26:48
Kokiame mieste tai vyko? O policininkai atsisake nurodyti kur vykti ir
tai aisku uzfksuota? Nes tikrai tai ne ta vieta, kur reikai vykti. Bet
cia jau karma - buvo blaivas, policininkai nusiteike priesiskai, draugas
nuveze pagal savo nuomone, o ne ten kur reikia, sesele krauja paimti
nesutiko... Nu buna, buna - kaip gyvent tokioj salyj... Man gyvenime nuo
vaikystes gal kazkaip kitaip pradejo klostytis - dazniausiai jei kelnes
budavo prisiktos, tai budavo mano bedele ir kalte. Tai as kazkaip jau
prates, o kitiems tai gali buti nauja patirtis.