Tema: Re: situacija ne mano, bet :)
Autorius: vedarinis
Data: 2019-02-11 12:38:14
Gal kas nors pasikeite i gera, turint omeny, kad atsirado
 autodromai su dangos laistymu ir etc, bet pries keleta metu
 kasdien turejau galimybe per langa stebet "nusidejeliu"
 kvalifikacijos tikrinimo procedura, tai gryna parodija -
 pirmakart uz vairo sedusio pamoka sudetingesne buna. Nezinau, cia
 vairavimo mokyklu isradingumo ar per laisvo reglamentavimo
 problema, bet tendencija nedingsta, kad kiekvienas pakeitimas,
 teoriskai turintis ugdyt vairavimo igudzius, paverciamas
 formalumu su workaroundais ir maksimaliu supaprastinimu, kad
 kiekvienas siupelis ji praeitu be didesniu pastangu, kas veliau
 puikiai atsispindi ir gatvese.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/