Tema: Re: situacija ne mano, bet :)
Autorius: ostapas
Data: 2019-02-11 10:49:09
Su sąlyga, kad buvau tuose kursuose, aš būčiau už tai kad kur kas daugiau
žmonių reiktų juose apsilankyt. Ne vien stabdį ten spaudyt reikia.

"vedarinis"  wrote in message news:q3psce$ec4$1@trimpas.omnitel.net...

Nu kai virsijes greiti furistas su 20 metu stazu su mokomuku
aikstelej turi isibeget iki 40 km/h ir sustot, nevadinciau to
kvalifikacijos patikrinimu, o veikiau baudimu dukart uz ta pati
nusizengima paseriant vairavimo mokyklas, turint omeny, kad
kursai nepigiai mokami.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/