Tema: Re: situacija ne mano, bet :)
Autorius: ostapas
Data: 2019-02-11 12:40:28
Kurios sakinio "Ne vien stabdį ten spaudyt reikia." dalies nesupratai?

"vedarinis"  wrote in message news:q3rjam$nkj$1@trimpas.omnitel.net...

Gal kas nors pasikeite i gera, turint omeny, kad atsirado
autodromai su dangos laistymu ir etc, bet pries keleta metu
kasdien turejau galimybe per langa stebet "nusidejeliu"
kvalifikacijos tikrinimo procedura, tai gryna parodija -
pirmakart uz vairo sedusio pamoka sudetingesne buna. Nezinau, cia
vairavimo mokyklu isradingumo ar per laisvo reglamentavimo
problema, bet tendencija nedingsta, kad kiekvienas pakeitimas,
teoriskai turintis ugdyt vairavimo igudzius, paverciamas
formalumu su workaroundais ir maksimaliu supaprastinimu, kad
kiekvienas siupelis ji praeitu be didesniu pastangu, kas veliau
puikiai atsispindi ir gatvese.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/