Tema: Re: Pravira TPS sklende
Autorius: anon@home_m
Data: 2018-11-18 09:52:34
Visada yra kur tobuleti :]
2018-11-17 22:27, Tomas rašė:
> Axujet. Pas kodeką tokiais režimais HDi 4l neviršija.
> 
> 2018-11-17 20:27, anon@home rašė:
>> Pažiūrėjau vidutines sąnaudas (2 atkarpos po 45 km, beveik visur 
>> užmiesčiu, 90 km/h) pagal kompą - 7,1 l/100 km. Šiokia tokia kuro 
>> ekonomija yra - prieš sklendes keitimą buvo 7.4 l/100 km.
>> On 2018-11-17 13:20, anon@home wrote:
>>> Vakar pakeičiau seną sklendę nauja, subjektyviai šnekant pasikeitė:
>>> 1) Po šalto motoro užvedimo starteriu būdavo trumpalaikis apsukų 
>>> sukilimas - dingo
>>> 2) Gesinant motorą dažnai purtydavosi - nustojo
>>> 3) Pagerėjo gazo dinamika, spustelėjus akseleratorių staigiau - 
>>> griebia ratai net su prasisukimu :)
>>> Važiuojant užmiestyje arba mieste panašu truputį mažiau tapkę reikia 
>>> spausti, kad pasiekti 2000, bet čia labai subjektyvu. Reiks pažiūrėti 
>>> kokias sąnaudas kompas rodys.
>>>
>>> On 2018-11-07 09:11, anon@work wrote:
>>>> Auto Mitsubishi Outlander, 2.2 HDi, 2008 m. pastoviai diagnostika 
>>>> meta klaidas P0487 ir P2111, sakančias kad TPS sklendė atvira 
>>>> pastoviai. Veikiant motorui laisva eiga girdisi striginėjančio TPS 
>>>> sklendės valdymo dantračio garsai. Reiškia nudilęs ir reikia keisti 
>>>> sklendę, tik ji nepigi, tai klausimas būtų toks: ar turės keitimas 
>>>> teigiamos įtakos motoro darbui? Check engine lempa nedega, mašina 
>>>> nebuka, traukia normaliai, nedūmija. TPS sklendė, kaip suprantu, 
>>>> turi įtakos tik EGR veikimui, sudarydama vakuumą ir reguliuodama 
>>>> išmetimo dujų kiekį, pasiunčiamą į siurbimo kolektorių. Gal kas 
>>>> susidūręs su panašia problema?
>>>>
>>>>
>>>
>>
>