Tema: Re: Pravira TPS sklende
Autorius: anon@work
Data: 2018-11-07 16:18:14
EGR vožtuvas ar TPS droselio sklendė ? Jei turėjot omeny pastarąją -
laikykime kad į klausimą apie keitimo naudą atsakyta teigiamai. Kažką
forumuose teko skaityti kad ataušintos išmetamosios dujos, paduodamos į
siurbimo kolektorių gerina trauką, bet kažkaip mechanizmas neaiškus paliko.
Kažkaip atrodytų kad atvira TPS sklendė daugiau šviežio oro dyzeliui duoda -
atrodytų kad ir trauka turėtų nuo to didėti :) Vienžo, išvada kad keisti
reikės, nors ir nepigu...

"Dainiushas"  wrote in message news:pruns8$eg2$4@trimpas.omnitel.net...

tai trauka turi krist jei EGR lieka praviras.