Tema: Re: Pravira TPS sklende
Autorius: andzeja
Data: 2018-11-07 11:13:49
Bandziau valyti, viduje buvo daug tepalo, by design negera konstrukcija. Padavus 12 v varikliukui, sklende darinejosi puikiai be strigimu, tantraciai grazus, perlitavau kontaktus schemoje, kur galejo buti beda, nieks nepadejo, stringa pacioje pradzioje, purstu padejus, uzsidaro. Reiskias kazkas su valdymu. Opelis.lt sako, kad gali buti problemos ir su pagrindiniu kompu. Nusprendziau pasalinti sio organo nervini kanala.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/