Tema: Re: Civilines draudimas ir mokymasis vairuoti
Autorius: RaR
Data: 2018-11-08 21:16:03
Įrašo sąlygas, kad negalioja šalyse, kur eismas kita kelio puse ir ten
važiuojant reikalauja pirkti daug brangesnį draudimą. Pačiam taip buvo,
bet po diskusijų išdavė draudimą už tą pačią kainą jau be to negaliojimo
įrašo, be to ta nuostata ir taip negaliojanti, nes prieštarauja ES
direktyvoms ir teismas jau buvo tai pripažinęs.