Tema: Re: Civilin?s draudimas ir mokymasis vairuoti
Autorius: Sail
Data: 2018-11-07 15:37:05
Klausime matau kelis faktorius.

* Ar sau plionke nusitrauksi bemokydamas, ar ne.
Jei esi ramus kaip belgas, tada OK.

* Ar moteris tinkamai reaguoja i amzinas pastabas? Kiek susiduriau, tai oi
kokie skirtingi kompiuteriai vyru ir moteru galvose, ir xer suprasi, koki
bus reakcija.

Zodziu kiekvienas konkretus atvejis skirtingas. As tokiais atvejais geriau
sumoku.