Tema: Re: Civilin?s draudimas ir mokymasis vairuoti
Autorius: Sail
Data: 2018-11-08 11:11:29
Nu tai ir mes gyvenam taip pat.

Bet kai sukrauna kazkokius moliugus ant saldiklio, kurie supuna, ir viskas
apteka (ir saldiklis gali uzlinkti) - tai uzpisa, nes jau tampa technine
problema, ne tik estetikos.

Todel butu gerai kazkaip suformuoti igudzius ne tik tempti namo, bet ir
karts nuo karto perziureti bei ismesti sugedusius produktus.

Kad sekmes tikimybe 0.01% tai suprantu, ne pirmi metai gyvenu.