Tema: Re: Civilin?s draudimas ir mokymasis vairuoti
Autorius: Bomanz
Data: 2018-11-08 09:28:00
Nereikia tikėtis iš žmogaus, kad per mėnesį išmoks važiuoti taip pat gerai kaip
pats su 5 metų patirtimi.

Žmogus vienu metu gali galvoti tik apie keletą dalykų (nepamiršti rodyti
posūkius + pažiūrėti į veidrodėlį prieš persirikiuojant + oj ble, dar bėgį
reikią perjungti). Visa kita su laiku įgyjama automatika.

Ieškoti už ką pagirti (čia ir šiaip šeimyniniam gyvenimui labai naudinga).

Ilgai ir nuobodžiai kartoji tą patį. Kalbėjimo maniera ne "tu durna ble" o "vis
tiek aš tave myliu". Irgi naudinga ne tik mokant vairuoti.

Kaip ir viskas. Per kiek išmoks priklauso nuo žmonos gabumų vairuoti. Visokių
pasitaiko - kai kurios verda skaniai, kai kurios lovoje geros, kai kurios
vairuoti lengvai išmoksta :-)