Tema: Re: Civilin?s draudimas ir mokymasis vairuoti
Autorius: Arj
Data: 2018-11-07 14:56:44
oij, visiskai nesutinku - cia labai priklauso nuo poziurio, kantrybes ir
asmeniniu savybiu abieju zmoniu.
Kai kuriems  - taip, bet pvz mano atveju - man kai mokiausi teisems, buvo
papuoles labai geras instruktorius,
ir paskui dar ne viena mergina teko mokyti (iskatant kad ir poroj crashu
bemokant sudalyvauti - vienu atveju stulpas I kelia isbego, kitu atveju
stovint vietoj kita atbuliniu ivaziavo), tai bendras ispudis liko toks -
dauguma mergini puikiai zino kaip vairuoti, tik bijo, ir vienintelis dalykas
ko joms reikia - tik padrasinimo, veliau ipranta ir vairuoja be jokiu
problemu, nors iki tol tuscioj aikstelej su linijom bijo parkuotis, nes bijo
kad ant linijos pataikys.

"Sail"  parašė naujienų news:prs7jp$cf2$1@trimpas.omnitel.net...

Lygiai taip ir padariau pries daugeli metu, ir niekada nesigailejau. Yra
dalyku, kuriu geriau nematyt, nors ir sumoket uz tai reikia.

Vaikus mokant tikriausiai kitaip viskas.

"Nitro" <nitro@centras.lt> wrote in message