Tema: Re: TPVCA ir regresas
Autorius: MRT
Data: 2018-10-24 22:11:50

>    Manau, kad ne. Mano atveju ivykis buvo tarp to, kai pazymejimo
> galiojima nutraukiau ir dar laukiau eiles pas gydytoja del medicinines
> pazymos, kad galeciau uzsisakyti nauja pazymejima.
>    Uzbegant uz akiu interpretacijoms - ivykis padarytas vairuojant B
> kategorijos transporto priemone, siai kategorijai medicinines pazymos
> galiojimas dar nebuvo pasibaiges. Pasibaiges buvo kitos kategorijos.

Na ne zodis zodin pritempt.. siauresne prasme B kat. teises tvarkoj -
galioja med. pazyma, neatimtos.. tik doko galiojimas sustabdytas..
Kitos kategorijos med. pazymos pasibaiges galiojimas nepadare
negaliojanciu B kat. pazymejimo savaime (jei nebutum pametes).

Pazymejimas galu gale buvo pratestas, t.y. aplinkybiu, kurios buvo
sustabdziusios tavo teises B kat. galiojima kaip ir nelabai buvo.

Realios aplinkybes - pamestas / pripazintas_dokas_negaliojanciu /
uztrukes doko atnaujinimas del kitai kat. reikalingos med. pazymos.