Tema: Re: TPVCA ir regresas
Autorius: E-Zyz
Data: 2018-10-24 20:57:15
> o gal prie sito pritempt eitu:
> http://eteismai.lt/byla/243174331453448/A2_6_-5644-961/2014
> tarpelis klevas po 2 metu (negalioja laikinas) dar negaves
> 10 metu galiojancio pazymejimo (gaminamas nuolatinis)..

   Manau, kad ne. Mano atveju ivykis buvo tarp to, kai pazymejimo
galiojima nutraukiau ir dar laukiau eiles pas gydytoja del medicinines
pazymos, kad galeciau uzsisakyti nauja pazymejima.
   Uzbegant uz akiu interpretacijoms - ivykis padarytas vairuojant B
kategorijos transporto priemone, siai kategorijai medicinines pazymos
galiojimas dar nebuvo pasibaiges. Pasibaiges buvo kitos kategorijos.