Tema: Re: TPVCA ir regresas
Autorius: Seniunas
Data: 2018-10-24 12:48:42
Aš irgi taip galvočiau, kad vair.teisės virtualiai yra regitros registre, o kad neturi to registro išrašo (t.y. vairuotojo pažymėjimo) kopijos prisegti prie autoįvykio bylos tai dar nereiškia, kad asmuo  teisės vairuoti neturi.

Tai čia logiškai mastant. Bet realiam pasauly juridiniai sprendimai gali nustebinti paprastą žmogų :)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/