Tema: Re: Per ka patikimai siust dokumentus i uzsieni?
Autorius: benamis
Data: 2018-10-08 19:32:32
Ir dar plesai maike... Kaip tikras botanikas patrynei kristolini rutuli
ir nusprendei, kad turi eiti per paprasta pasta.

Teisingai panda parase, trackingai ir sistemos visiskai skirtingos ir
ten buvo dhl express. Pasiknisau emaile - radau is dhl emaila kuriame
trackingas veda i toki url:

http://www.dhl.com/content/g0/en/express/tracking.shtml?brand=DHL&AWB=xxx