Tema: Re: Per ka patikimai siust dokumentus i uzsieni?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-10-06 11:42:47
On 10/5/18 20:12, benamis wrote:
> Na tai kreipsies i ragai ir kanopos, o kur cia beda? Tipo jie negali
> pateikti pretenzijos kurjeriui?
>
> Jei dhl tavo laiska prasiko, pastuksensi i medi, paverki, kad patekai i
> tuos <0.x% nelaimeliu ir darysiesi dokumenta is naujo. Kas lygiai su
> tokia pat tikimybe ivyktu sumokejus 80e tiesiai dhl'ui. Del
> kompensacijos man tai butu px ar po menesio ar po dvieju ismokes,
> tiesiog imciausi naujo dokumento gaminimo ir tiek.

Man butent siuo metu mirtinai nesinori tuom uzsiimt. Nu visiskai. Bo
neturiu laiko absoliuciai, namas stovi paskerstas su isdubasintom
nesanciom sienom, be radiatoriu ir vamzdyno, be langu etc. Ziema kaip
zinia jau ne uz kalnu.
Tai jamt savaite nemokamu atostogu ir pyzdint lietuvon organizuotis
pakaitalo (kuri nebutinai taip is kart ir isduos) yra biski nepatogu, px
ta koNpensacija sen ar ten.

Todel ir buvo klausimas apie patikimus.

> Na o jei tokia paranoja ir ten visdelto loterijos laimingas bilietas,
> sedi i lektuva ir varai pasiimti. Kazkada galvojau vno-osl suskraidyti,
> nes buvo gera kaina megstamiems kvepalams dutyfree, ale patingejau
> terliotis... Nors butu buve gerokai pigiau
>
> Ir apskritai, kazkokia cia per didele paranoja ir pirmo pasaulio
> problemomis kvepia...

Tai pirmam pasauly ir gyvenam, tai ir bedos adekvacios. Treciam pasauly
isvis net negalvotum apie doku siuntima ir taupytum kelionei.