Tema: Re: Per ka patikimai siust dokumentus i uzsieni?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-10-07 01:46:33
On 10/6/18 19:48, benamis wrote:
> tai savaime suprantama, kad niekas nenori prarasti dokumento pakeliui,
> bet ar nemegini ieskoti to ko nera? Koks kurjeris garantuos pristatyma
> 100%? Jei toks ir yra tai isivaizduoju bus atitinkama ir kaina:)

As jau pakankamai senas tam kad neieskot absoliutizmo, anas buna tik
populistu ir teoretiku fantazijose :)

Bet yra didziulis skirtumas, ar tavo laiskas kartu su visokiom atvirutem
bulviu maisuose keliaus per 2542 demotyvuotu pasto darbuotoju rankas
kuriem viskas px ir ar per kokia nors siuntu tarnyba su normaliai
organizuota logistika.

As visai nieko pries sumoket mano nuomone adekvacia kaina, tebunie
30-40eur. Uz tiek koks nors dhl expresas per pora dienu atbogina dalykus
net ir is kinijos beigi dar sutvarko importo formalumus su kruva
manualinio darbo. Bet 80eur uz mazulyti minimalaus dydzio laiskeli ES
ribose...? Man gi nereikia "sekancia darbo diena".