Tema: Re: Per ka patikimai siust dokumentus i uzsieni?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-10-07 12:34:30
On 10/7/18 09:11, benamis wrote:

> pirmasis supratau yra LT pastas:) o antrasis?

To antrojo ir ieskom. Per koki fedex, ups ar dhl (ne pasta) turbut be
dideliu galvos skausmu siusciau jei jie teiktusi su manim terliotis.

> tas 80e uz laiskeli tai grynai pasakymas grazia forma - eikit nx
> fiziakai su savo laiskais, nenorim su jumis terliotis. Kaip kitaip
> paaiskint, kai tarpininkas sugeba ta pati perparduoti uz 20e ir dar is
> to uzdirbti...

Tei vat apie tai ir diskusija. Jei tarpininku laiskai nekraunami i
atskira "px nx" krepsi tai viskas gerai, galima bus kada bandyt
naudotis. Kita vertus, skirtumas is serijos "too good to be true".