Tema: Re: Per ka patikimai siust dokumentus i uzsieni?
Autorius: benamis
Data: 2018-10-05 21:12:08
Na tai kreipsies i ragai ir kanopos, o kur cia beda? Tipo jie negali
pateikti pretenzijos kurjeriui?

Jei dhl tavo laiska prasiko, pastuksensi i medi, paverki, kad patekai i
tuos <0.x% nelaimeliu ir darysiesi dokumenta is naujo. Kas lygiai su
tokia pat tikimybe ivyktu sumokejus 80e tiesiai dhl'ui. Del
kompensacijos man tai butu px ar po menesio ar po dvieju ismokes,
tiesiog imciausi naujo dokumento gaminimo ir tiek.

Na o jei tokia paranoja ir ten visdelto loterijos laimingas bilietas,
sedi i lektuva ir varai pasiimti. Kazkada galvojau vno-osl suskraidyti,
nes buvo gera kaina megstamiems kvepalams dutyfree, ale patingejau
terliotis... Nors butu buve gerokai pigiau

Ir apskritai, kazkokia cia per didele paranoja ir pirmo pasaulio
problemomis kvepia...