Tema: Re: Kokia Skoda Kodiaq arba Tiguan maksimali nuolaida salone
Autorius: Aladdin
Data: 2018-09-24 16:42:39
Na vizualiai žiūrint tai jo - dizainas taip nevienareikšmiškai
priimamas. Kartais gal nieko, kartais gal ne visai patinka, kartais kiek
pensininkiškai atrodo, gyvai labiau žiūrisi.

Kai žiūrėjau komplektaciją, tai iš esmės turi viską ką ir tiguan, tik
tuo metu neturėjo skaitmeninio skydelio, todėl jo ir nepaėmiau. Kiek
pastebėjau - jei žiūrėti pas Skoda, tai yra visokių malonių iš pirmo
karto nepastebimų smulkmenų (lietsargiai, ledo gremžiklis, dvipusis
bagažnės kilimėlis, smartfono apps'as ir t.t.), skirtingai nuo VW. Tas
patinka, kažkaip atrodo labiau viskas apgalvota.

Kas man Tiguan'e labai nepatinka - tai važiuoklės garsai važiuojant per
visokius nelygumus (didelius ar ne) ar gulinčius policininkus. Pas
Kodiaq viskas šioje vietoje aukštumoje, nors platforma ta pati. Garso
izoliacija irgi nebloga.

Iš neigiamų atsiliepimų - salone gale kažkas jau traškėjo. Rusai dar
verkia, kad pradeda girgždėti durų rankenos. Na o šiaip - kiek
važinėjau, visai neblogas įspūdis.

--
www.antakalnis.lt