Tema: Re: Kokia Skoda Kodiaq arba Tiguan maksimali nuolaida salone
Autorius: Aladdin
Data: 2018-09-24 11:00:16
Tiguan turiu asmeninį, su Q5 važinėjau visą savaitgalį, tai skirtumus
kažkiek pajaučiau:) Kas patiko - tai Audi benzinnis variklis. Jei
nespaudi, nelabai daugiau ir ryja negu mano 180AG, kas ganėtinai
nustebino. Aišku tas Audi buvo su pneuma, tai neišėjo normaliai
palyginti su mano DCC. Važiuoklė veikia tyliau negu Tiguan, tai vienas
pagrindinių mano pastebėtų Audi pliusų. Ratų garsas girdisi gal net
labiau negu mano Tiguan. Kas dėl gerinimo, tai mano akimis žiūrint tą Q5
yra nearti dirvonai kur gerint:) Kas dar žiauriai nepatiko pas Audi -
kai bandžiau sau susikomplektuoti auto, tai tie svolačiai už mažiausią
šūdniekį pinigus plešia, pas VW tas GEROKAI mažiau lindo:/

Na o jei žiūrėti saloną, tai ši vieta stipriai nuvylė. Durų rankenos
traška, mano Tiguan tylu. Priekinėse duryse kieta plastmasė, pas mane
minkšta. Priekinės panelės medžiagos vietomis net pigiau negu mano
Tiguan atrodo. Premium jausmo salone visai nesijaučia. Centriniame
monike nieko doro apart navigacijos išsivesti neina, reikia pamatyti
kaip atrodo radijos interfeisas ar RDS patekimas, pasijaučiau kaip 2000
metais:)

Auto už Tiguan didesnis, bet vietos gale tame Q5 mažiau. Į vairutojo
vietą atsisėsti sunkiau lyginant su Tiguan (čia jau mano ūgio specifika) :)

Žodžiu iš to kokį įspūdį susidariau - pateisinčiau nu max max 8k.
skirtumą ir tai su dideliu klaustuku:)

On 2018-09-24 10:12, Dainiushas wrote:

> panašėja šiaip automobiliai, paprasti darosi geresni, gerus gerint
> nelabai yra kur.....tai taip ir gaunasi.
>
> bet šiaip tai esu įsitikinęs, kad ilgiau pavažinėjus su vienu ir kitu,
> skirtumus tikrai pastebėtum :).

---
www.antakalnis.lt