Tema: Re: Kokia Skoda Kodiaq arba Tiguan maksimali nuolaida salone
Autorius: Aladdin
Data: 2018-09-24 08:55:53
Nekreipk dėmesio. Aš pats praeitais metais pirkausi Tguan. Mano asmenine
nuomone, jei imti navorotų ir už tai prašomų pinigų visumą - alternatyvų
Tguan'ui ar Kodiaq nelabai yra. Dėl muolaidų - tai geriausią kainą
galima gauti kartu sustačius Autojuta ir Miolerį:) Fenix minėta suma -
visai realus dalykas. Skoda ir nuolaidos - man toks įspūdis daug sunkiau
eisis derėtis.

Aną savaitgali bandžiausi įdomumo dėlei Q5. Pagal komplektaciją analogas
mano Tiguan'ui susiveda kažkur į 75k. Šiaip jei atvirai, taip ir
nesupratau, dėl ko turėčiau mokėti tokį pinigų skirtumą. Kokybės prasme
Q5 nuo Tiguan'o nėra kažur labai pažengusi į priekį. Vėlgi čia mano
asmeninė nuomonė.

On 2018-09-22 10:20, Tamuto wrote:

> Ir kas ta normali masina? :)

---