Tema: Re: Kokia Skoda Kodiaq arba Tiguan maksimali nuolaida salone
Autorius: Mindaugas
Data: 2018-09-24 13:06:22
<"Dabar. Grynais">
Prajuokinot... Mano iki negalėjomo pažystamas pensininkas "kažkai" pirkti
susiruošė, ir kai nusinešė į saloną reikiamą sumą grynais >20k€, tai
pasiuntė jį nx, sakė tiek pinigų tik per banką gali priimti...
Tai žmogus du kartus bankui mokėjo, už išgrįninimą ir vėl į saskaitos
gražinimą.

Mindaugas

"android"  wrote in message news:po6pja$ugj$1@trimpas.omnitel.net...

pries pora men cia kazkas imete universalu 20% nuolaidos koda-burtazodi
visoms autosalonu
pardavalkoms:

"Dabar. Grynais"