Tema: Re: Kokia Skoda Kodiaq arba Tiguan maksimali nuolaida salone
Autorius: Aladdin
Data: 2018-09-24 10:10:39
Vat tuo Skoda man labai nepatinka. Jei norėčiau kažkur link maksimumo
susikomplektuoti Kodiaq - tektu apie pusmetį laukti :( Su Karoq irgi
panaši istorija. Bet gal čia visi isteriškai tą Skoda perka?:) Su
Tiguan'u tokių problemų nekilo.

Bet realiai Q5 salono kokybė nuvylė. Galvojau suprasiu už ką toks kainos
sirtumas, bet atsisėdęs į vidų kažko tokio, kad esu premium klasėje
nepajaučiau:/ Va su Q8 kitas reikalas:)

On 2018-09-24 09:08, Invertuota panda wrote:

> kiek dabar pas kodiaka eiles? Ce kolega norejo pajamt, tai kai pasake
> "metus laukt kol pagamins" tai dar biski pagalvojus gavosi A5 :)

---
www.antakalnis.lt