Tema: Re: Karščiams pritaikytas automobilis. Kokie modeliai būna?
Autorius: Lapinas
Data: 2018-05-30 14:44:22
Pas mane 2003 gamybos E. Taip vadinamas W211. Plikesniuose modeliuose nebūna
pvz. drėgmės kontrolės, bet čia daugiau nuo komplektacijos priklauso. Aš
galvoju, kad su metais ji turi tik gausėti: t.y. komfortas turi eit
standartu ir plikesniuose modeliuose. Nors galiu ir klysti...
Saulės baterijų tai nesitikiu, bet ventiliuojamos sėdynės ir atskirai nuo
klimatroniko valdomas snukio apipūtimas, tai must have.