Tema: Re: Karščiams pritaikytas automobilis. Kokie modeliai būna?
Autorius: Lapinas
Data: 2018-05-30 14:49:39
Aš noriu, kad jeigu jau brangiai, tai nebūtų bilekaip sulipdyta su mintim
"garantinį atlaikys ir tiek". Žinotum kiek ten priinžinierinta, ir kiek
kartų kai kurios detalės tobulintos jau parduodamam modeliui.
Pvz. keylesinės rankenėlės negali nesugest: du mygtukai signalus atiduoda
dviem laidais. Skiriasi mygtukam "paskirtos" varžos. Tos varžos yra smd ant
spausdintinos plokštė, plokštė slepiasi po mechaniškai spaudomu mygtuku, kur
yra sujungta plastmasė su guma. Gauna plokštų biški drėgmės ir pzdc. Garaže
laikant gal ir nieko, bet lauke eksploatuojant tos rankenos nelaiko. Viena
nauja kainuoja 220€, viso tokių yra 4.
Ir čia tik mažas pavyzdys.