Tema: Re:Karščiams pritaikytas automobilis. Kokie modeliai būna?
Autorius: marijonas
Data: 2018-05-30 15:55:27
"Lapinas" <vkh710@gmail.com> Wrote in message:
> Žodžiu, kad ir kaip man nebepatinka Mercedes, bet dabar išpindėjau ir,
> turbūt, sekantis irgi bus MB. Nebent man atversite akis, kad ir kituose auto
> yra faina ir patogu.
>
> Pafleiminkim biški apie tautinius premiumus.
>
> Pradedam nuo to, kad stiklai kažkokie Sunguard. Tikrai mažina IR
> spinduliavimą į vidų ir mažiau prikaitina saloną.
> Dar pas mane yra saulės baterijos, kurios šviečiant saulei, suka salono
> ventiliatorių ir kažkiek ataušina per karščius.
> Sėdynės yra ventiliuojamos ir žiauriai smagu, kai nekaisti ant jų, o netgi
> vėsu.
> [...]

O ziurek apie sedynes ventiliuojamas - ten i subine pucia ar dar
 ir i nugara? Nes vis pamanau apie toki dalyka, tik nezinau ar
 tikrai geras reikalas. Dazniausiai pas mersus turbut ir
 sutinkamas.

O apskritai mersai (anot Klarksono) sake kazkur nuo 2010 lyg jau
 shudo nebegamins, o vel ims patikimas masinas gaminti. Meluoja
 kazkiek aisku, bet lyg c klase kur nuo tu metu eina jau visai
 neblogai tiufo statistikoj atrodo..
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/